Detail fotografie

A310-325/ET


Autor: Míla Daniel
Datum pořízení: 05.08.2010
Počet hodnocení: 0×
Počet zobrazení: 4555×

Popis:

05.08. Návrat z testovacího letu v 16:45 hod.

AKT



Kategorie a uživatelská alba

Další fotografie


Komentáře



Dan (...195.169...)
14.08.2010 22:45

Honza: subjektivne, 1) V 90. letech nebyla jeste takova konkurence, cestovani letadlem nebylo jeste tak masova zalezitost, tudiz jako exkluzivni cinnost byla poptavka i za vyssi ceny... 3) Nejak podnikat musi, predsi jenom na Vychode jakes takes jmeno a tradice ma, tedy alespon muze "nulove" podnikat... - respektive stabilni trhy a la Bejrut, Damasek, Almaty, Taskent na mensich letadlech jdou, ale dostat se na nejake opravdove dalkovky (a zaplatit cely ten potrebny ansambl k spusteni takovych linek) ?
4) Nabizi vyssi tarify, protoze tam neni takova poptavka nebo konkurence, tedy i za tyto vyssi tarify odsud neco malo posbira (jelikoz saje z mnoha trhu, i tak vcelku skonci v plusu); pro CSA zase - prilis mala poptavka ve velke konkurenci... mimochodem namatkove Praha - Toronto a zpet 1.-8.10. British Airways/Continental 497 GBP, tedy pod 15 000,- Kc (i kdyz pravda delsi cesta nez nonstop)...

Honza - nepřihlášený host (...233.161...)
14.08.2010 18:47

Dan: diky. Muzu dalsi otazky? 1. Proc to CSA v 90letech umely a (zrejme) neprodelavaly (pozustatek vychodniho bloku?). 2. neni polocharterova spolecnost = spise cenove horsi (cestovka vykoupi polovinu letadla, ale chce ze to exklusivni cenu), 3. kdyz rikas, ze vychod generuje malo, proc se CSA nyni zameruje na "vychod"? 4. NY chapu, ten je hodne konkurencni, ale treba Kanada? Tam DLH bezne nabizi tarify z Prahy okolo 20tis, ani to by CSA nestacilo?

Dan (...195.169...)
14.08.2010 09:45

Honza: To je naprosto jasny proc to CSA neumi (nemuze umet)... Skladba cestujicich prepoctena na cenu letenky. Kupni sila "kanadanu" a povaha polocharterove spolecnosti AirTransat generuje pro let vyssi castku nez u CSA, ktere vozi tranzity z vychodu, kteri (aby byli prilakani na palubu) neplati za letenky tolik. Cesi tolik necestuji, aby nejak vyrazne podporili prijmy CSA, potazmo v te nabidce (LH,KL,AF,BA,EK,TK..., spolecnosti co jsou jina klasa a maji za sebou sakra silne trhy) se nemuzou CSA na dalkovkach prosadit. Paberkovani (by) byla cesta do pekel... Me to pripada jako kdyby Slovinci breceli, proc nema Adria 10 B777 O:-)

Honza - nepřihlášený host (...233.161...)
14.08.2010 06:23

MS743: To je mi jasné, že na krátkou trať, pokud to není zaplněný, tak je to drahé. Ale ČSA tím létaly dálkovky, když to umí Air Transat do/z Kanady, navíc na vysoce konkurenčním trhu DE, tak proč to ekonomicky nevychází ČSA? Resp. proč to neumí?

MS743 - nepřihlášený host (...8.65...)
12.08.2010 04:29

Ono 310 se da pouzit na kratsi trate ale letoun je tezky a proste v evrope je vice cenena frekvence letu... Tarom s nim leta do Londyna casto ... Jine spolecnosti jakjo Olympic vyuziva casto A340 tez do londyna ale pouzit tyto widebodies na kratke trate je hooooodne drahe

Honza - nepřihlášený host (...233.161...)
08.08.2010 20:01

Foxx: Já se neptal na Evropu. A310 není moc letadlo na regionální tratě. Taky ČSA ho nevyužívali na trase Praha-Pariz :)

Dan (...169.195...)
08.08.2010 08:32

Foxx: Tarom (prevazne Bukurest - Tel Aviv)...

Foxx (...101.134...)
07.08.2010 23:55

Honza: Která společnost v Evropě s A310 létá s pasažérama?

Honza - nepřihlášený host (...240.121...)
07.08.2010 13:12

Proč s ním nějaká společnost umí létat a ČSA ne? Myslím tím, proč to ČSA ekonomicky neumí?

Petr Popelář (...95.40...)
07.08.2010 09:41

Všechny diskutující (bez znalostí faktů zklamu) , letadlo sice bude mít papíry dlouhá léta,leč fakta jsou že v ČR již není posádka, která by s ním provedla obchodní let(musela by na trenažér, což znamená dost peněz)a letadlo je před koncem předávání novému majiteli......takže ani z tohoto důvodu nelze.

Celkem 38 záznamů

Používáním tohoto webu vyjadřujete souhlas s tím, že využívá pro analýzy a přizpůsobení obsahu soubory cookie. Další informace