Plane type: | KDC10-30CF |
Airport: | Kabul (KBL/OAKB) |
Airline: | Royal Netherlands Air Force (NAF) |
Registration: | T-235 |
Author: | Martin Palička |
Date taken: | 12/2006 |
Number of ratings: | 0× |
Number of views: | 3799× |
Military charter leaving Kabul
jj česká vlajka je trochu jiná, má ty barvy přehozený
janec:Nemá nikde českou vlajku, je to označení holandského vojenského letectva:-o
Můžu se zeptat proč má vzadu na motoru pod kýlovkou českou vlajku??:))))
Domnívám se, že tankovací stroje plní v součinnosti s bojovými letadly NATO úkoly tankování za letu. Plně vyzbrojené stroje startují často pouze s nutným minimem paliva a doplní palivo před přesunem do oblasti průzkumu nebo boje. Také doplňují palivo pro bojové stroje, přelétavající z evropských základen na Střední východ bez mezipřistání. (Globus hodně napoví.) Kabul a Kandahar jsou pověstné mlhami. Holanďané získávají bojové zkušenosti v hornaté krizové oblasti. Je to jiné než doma nad mořem. O tom nám jistě mohou něco říci kluci, kteří jsou u pramene a posílají ty pěkné fotky.
já teda nevim, ale do jaké míry je to letecký most (což já chápu jako přepravu nákladu), když je to tankovací letadlo?
6 records
Copyright © 1999-2025 planes.cz | CMS
Tento letoun i když je tankovací zajišťuje pravidelnou přepravu vojáků a materiálu do mise ISAF. Má plnohodnotný interiér i nákladový prostor. Tankování provádí z vlastních nádrží.